Politica de Returnare
Cadrul legal. Dreptul de returnare și excepțiile prevăzute de lege.
Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, consumatorul (clientul) are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare (dorește să returneze parțial sau total), fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Consumatorul (Clientul) nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate, cum sunt:
- Suplimente alimentare desigilate
- Produse comandate pe bază de necesar ferm, rețeta încărcată pe site-ul farmaciei
- Produse preparate personalizat la comandă, în baza rețetei încărcate pe site-ul farmaciei
- Produse cosmetice desigilate și/sau testate sau care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid
- Produse alimentare care se pot degrada sau deteriora rapid: hrană bebeluși și copii (lapte praf, piureuri, iaurturi, sucuri)
- Produse care vin în contact cu mucoasele/pielea (de exemplu: pompe sân, protecții mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, chiloți de unică folosință, bustiere, sutiene, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, centuri postnatale, scutece, duș bucal, periuțe de dinți, rezerve de periuțe de dinți, produse de igienă intimă, etc.)
Aplicabilitate
Dreptul de retur se aplică doar produselor parafarmaceutice (non-farmaceutice) comandate și plătite prin intermediul site-ului farmacia-farmex.ro.
Acest articol nu se aplică medicamentelor RX și vaccinurilor prezentate pe site, ce se pot achiziționa doar din punctul de lucru al Farmaciei Farmex D.L.
Condițiile de retur se referă la achiziția online a produselor parafarmaceutice/non-farmaceutice. Medicamentele nu pot fi returnate!
Procedura de retur
Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă la adresa de email farmaciafarmexonline@gmail.ro. Un operator va prelua solicitarea în 12-24 h și, în funcție de natura produsului, va decide acceptarea sau respingerea returului.
Dacă produsul permite retur, atunci va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de către firma de curierat cu care colaborăm. De comun acord cu clientul se va stabili ziua și intervalul orar pentru ridicarea coletului.
Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial (AWB și Factură). Suma achitată inițial de client va fi rambursată în contul clientului în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur la sediul Farmaciei Farmex DL. Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului. Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către client.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. Vă rugăm să ambalați cu grijă produsele returnate. Farmacia Farmex DL nu va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.
În cazul în care clientul trimite coletul retur fără să notifice Farmacia Farmex DL SRL în prealabil prin metoda descrisă mai sus, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
Dispoziții finale
Pentru orice sesizări, întrebări, nelămuriri sau plângeri legate pe de produsele comercializate pe site sau de serviciile pe care vi le-am oferit, vă rugăm să ne contactați pe e-mail la adresa farmaciafarmexonline@gmail.ro, unde vă vom răspunde în maxim 48 de ore lucrătoare.